poniedziałek, 11 sierpnia 2014

My Favourite Book.

Hej : )

Ten post poświęcę mojej ulubionej książce!
Chcecie wiedzieć o czym jest, jak ją znalazłam i dlaczego mi zaimponowała?
Zapraszam do czytania dalej :))

 
 
Pamiętnik Nastolatki - Według mnie najlepsza książka dla tych, którzy lubią czytać pamiętniki, oraz książki 'z życia wzięte'.
 
Autorką jest Beata Andrzejczuk.
Pierwsza część została wydana wiosną 2009 roku, ostatnia w lutym tego roku.
We wrześniu zostanie wydana następna, 9 już część, a biorąc pod uwagę cześć 2: 1/2 to już 10.
 
 
 
#Jak ją znalazłam?
W czerwcu tego roku wybrałam się z przyjaciółką do kina, a później miałyśmy połazić po mieście.
Obydwie uwielbiamy czytać, więc obeszłyśmy wszystkie księgarnie szukając fajnej książki.
W ostatniej zauważyłyśmy właśnie tą serię. Bez dłuższego zastanawiania się kupiłyśmy pierwsze dwie części - ona 1, a ja 2.
Bardzo mi się spodobała ta seria więc kupiłam więcej części.
Po zamianie z BFF stałam się posiadaczką 4, 5, 6 i 7 części.
Nie dawno dostałam część 8, którą przeczytałam w 2 dni :-p
Gdy część 9 pojawi się w księgarniach, to od razu ją kupię!


#Streszczenie
Książka opowiada o Natalii, zwykłej nastolatce chodzącej do gimnazjum.
Jest ona zakochana w Jacku - koledze z klasy.
Ciągle się mijają. Na drodze pojawia się Bartosz.
Natka przez jakiś czas jest z Bartkiem, ale nadal kocha Jacka.
Podczas wakacji w Juracie, w części 2: 1/2 poznaje Maksyma - chłopaka o niebieskich oczach i falowanych włosach do ramion. On zakochuje się z Natce 'od pierwszego wejrzenia'.
Podczas pobytu w Juracie Natka tez powoli się w nim zakochuje, całuję się, ale ona nadal kocha Jacka, co wszystko komplikuje.


Pod koniec wakacji Maksym informuje ją że musi wyjechać do Stanów, bo swojego ojca.
W 3 części Natalia zrywa z Jackiem, i czeka na powrót Maksyma.
Gdy pod koniec książki wraca zostają parą.
Dalej wszystko toczy się już dość łatwo, przewijają się kłótnie, wypadek Maksyma na motocyklu...

 
W 6 części Maksym przechodzi kilka operacji.
Nie będę mówiła więcej o tej części, powiem tylko, że będzie dużo kłótni, a Natalia będzie próbowała walczyć o ten związek.
 
 
W 7 części wydarzy się coś, co można wywnioskować po przyjrzeniu się okładce ;))
Muszę powiedzieć, że jest to chyba moja ulubiona część ;*
 
Tak, zaręczą się <33
Ale dobra, opowiem już tylko w skrócie 8 część, bo i tak za dużo Wam powiedziałam XD
 
8 część opowiada o kuzynce Natalii - Julce. 
Jej chłopakiem jest Filip.
Jest poważnie chora.
Po operacji bardzo przytyje, co zniechęci ją do poznania na żywo Eliasza, którego poznała w internecie.
 
Więcej nie mówię, jeśli chcecie sami przeczytajcie!

#A dlaczego tak mi się spodobała?
Przede wszystkim jest życiowa.
Opowiada o zwykłych nastolatkach, takich jak każde.
Jest trochę romantyczna, ale to nie przeszkadza.
Nie wiem jak wy, ale ja lubię jak w książce jest wątek miłosny :-)
Ogólnie rzecz biorąc - Jedna z moich ulubionych serii!


~<3~
 
A Wy jakie książki lubicie?
Piszcie w komentarzach :)
Ja lubię właśnie takie jak ta - pamiętniki, oraz książki przygodowo-fantastyczne,
typu Harry Potter, Percy Jackson czy Opowieści z Narnii.
 
 
 
` Zuza.

26 komentarzy:

  1. Musze przeczytać tą książkę :)
    http://modoweszalenstwo12.blogspot.com/ zapraszam nowa notka

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka zapowiada się naprawdę ciekawie :3 Może kiedyś ją przeczytam :D

    Zapraszam *.* http://board-of-feelings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Raz wypożyczyłam taką książko-pamiętnik, ale mi się nie spodobało ;.; Wolę takie też fantastyczno - przgodowe ;)
    Zapraszam do siebie: http://iconsstars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raz czytałam ale wole fantasy,thrillery ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam kilka części Pamiętnika Nastolatki i był nawet fajny ;) Ale i tak moimi ulubionymi książkami są Igrzyska Śmierci i seria o Percy'm Jacksonie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uwielbiam Percy'ego : )
      Do tej pory przeczytałam 2 części.

      Usuń
  6. Czytałam dwie pierwsze części :P Ale wolę Dary Aniła i Magazyn Hear, Grzechu Wart <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętnik nastolatki miałam kupić ale jakoś się rozmyśliłam :) moze kiedys przeczytam :p
    http://kobietazmarzeniami.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś w bibliotece pani namawiała mnie do wypożyczenia pamiętnika nastolatki ale jakoś nie skorzystałam ;))
    fajny post :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę tandetne okładki, ale opis jest w sumie fajny :) Ja już nastolatką nie jestem, więc nie moje klimaty, ale żałuję, że w młodości tego nie czytałam ;)

    AJKstyle

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że znalazłaś tak przyjemną książkę! :D
    http://sweetloveyummy.blogspot.com/2014/08/still-alive.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tylko pierwszą część. Fajna książka i fajny post. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przeczytałam już milion takich książek za młodu :D nigdy się nie starzeją :D

    OdpowiedzUsuń
  13. hmm nie czytałam ale ciesze się że ci sie podoba :)
    http://livka-livs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tego co piszesz rzeczywiście wygląda na ciekawą, jednak mimo wszystko nie w moim stylu :) ale lubię jak książka która mi się spodobała ma dużo części :)
    http://iridiss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm.. chyba się skuszę na tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam pierwszą część znalezioną w bibliotece, zawsze biorę wszystko co popadnie, całkiem całkiem, ale myślę że niezbyt mnie poruszyła,niekoniecznie moje klimaty ;-)
    Jestem raczej od igrzysk śmierci, darów anioła, niezgodnej, mrocznych umysłów, niszczących psychikę książek Green'a...
    A harryego nie da się nie kochać <30
    Help-thinkining.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Szybko rozkręciłaś bloga :) Super robota. Jak chcesz mogę Ci zaprojektowaćwygląd bloga jak tak, pisz na bys.beyourself.blog@gmail.com Zapraszam do mnie - http://firewerki.blogspot.com.es/ Obserwuję i miło byłoby gdybyś ty mnie też :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam, świetna książka. :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie czytałam, ale kto wie, może kiedyś przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To ja, Paulina :)
    Chętnie znajdę, i przeczytam, uwielbiam takie! :) Ja Ci polecam Opowieść Niewiernej xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytałam tą książkę, nie była zła ale wole powieści, każdy ma swój styl :) Twój jest również cudowny :) Zapraszam do mnie. Może ci się spodoba i zaobserwujemy się nawzajem? :)

    littlemoonster13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. http://destiny-of-prophecy.blogspot.com/ Rozdział 5 już jest :) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe :)
    Muszę kiedyś udać się do księgarni i przeczytać, sądzę po tej recenzji że będzie ciekawi :)

    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń