wtorek, 2 września 2014

Ritorno alla scuola : )

Tak, jestem oryginalna ;) Wszyscy robią "Back to school" a ja postanowiłam dać włoski tytuł :)
"Ritorno alla scuola" ;) Więc tak, w tym poście napiszę ogólnie o końcu wakacji itp. ;p


:)
Każdy wie, że wakacje dobiegły końca :( Każdego to smuci i dołuje pogląd: 10 miesięcy ciężkiej pracy.
SPÓJRZ NA TO INACZEJ!

Idziemy do szkół -nieubłaganie, ale spotkamy swoich przyjaciół, nauczycieli, bo na pewno któregoś lubicie ;), a poza tym... gdyby wakacje trwały dłużej straciłyby swój urok...

Z powrotem do szkoły wiążą się również miłe zajęcia -takie jak wf, czy dodatkowe ciekawe sprawy (np. dodatkowa siatkówka -stąd obrazek zamieszczony wyżej). Mimo tego, że nie zawsze wfiści (tak jak w moim przypadku) są fajni, warto korzystać z tego, że możemy rozwijać się fizycznie ;). Ja uwielbiam wf i będę chodziła na dodatkową siatkówkę :)

Jeśli jest Ci smutno, nudzisz się lub masz wolną godzinę w szkole -nie zmarnuj jej! :) Poczytaj ciekawą książkę, posłuchaj piosenki, pogadaj ze znajomymi lub myśl o swoim idolu ;)



Wiem że posty o powrocie do szkoły, nie są o tym, ale ja tak wymyśliłam więc... ;p
Mam nadzieję, że miło Wam minie ten rok szkolny ;)

POWODZENIA <3

`Kiniaa

2 komentarze:

  1. Humor w szkole zawsze poprawia mi Dudu :3
    Nie lubię wf :\

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia również w szkole <3
    u mnie w szkole jest super!
    zapraszam ;)
    lusiiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń