środa, 6 sierpnia 2014

Hej : )



Hej Kochani! :*


Kiniaa już się z wami przywitała, więc teraz moja kolej.
Mam na imię Zuza, mam 11 lat, i będę prowadziła tego bloga razem z Kinią.




Od ok 3 lat jeżdżę konno, uwielbiam słuchać muzyki.
Moją pasją jest fotografia i grafika komputerowa. :)

Niedługo planuję post o moich pasjach, a pod koniec wakacji opowiem jak je spędziłam. ;>

Mam nadzieję że nasz blog Wam się spodoba. ; )



Ps. Na zdjęciu moja idolka na koniu - normalnie spełnienie marzeń, tak pojechać z Lodo na przejażdżkę konną *u*

` Zuza

9 komentarzy:

  1. Powodzenia w blogowaniu :*

    Jeśli spodoba Ci się mój blog, to co powiesz na wzajemną obserwację? Daj znać u mnie :)
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie! Powodzenia i czekam na kolejne notki!

    Na moim blogu SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM organizuję giveaway, w którym do wygrania jest crop top i shopper bag! Zapraszam i życzę miłego wieczoru :)

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  3. A MOŻE DUDU NA KONCERCIE W PL WJEDZIE NA SCENE NA KONIU I TY SIĘ DOŁĄCZYSZ I BĘDZIECIE PATATAJAĆ PO SCENIE ŚPIEWAJĄC OTRO DIA MAS :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajny początek , powodzenia:)
    http://myfirstbloooow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że kiedyś twoje marzenie się spełni. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zuzaaa <3
    Już sb wyobrażam jak jedziesz z Lodo na przejażdżkę ^^
    Zapowiada się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieje ze kiedys spelnisz swoje marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jeżdżę, konie to najcudowniejsze zwierzęta na świecie ^_^
    Believeitonot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń