sobota, 9 sierpnia 2014

To co uwielbiam [1] -SPORT

Dzisiejszy post da Wam troszkę poznać mnie i moje opinie o różnych sportach.
UWAGA! Zdjęcia w poście nie są mojego autorstwa! Pobrałam je z Internetu.

Sporty będę oceniała według porządku mojej szkoły -czyli w jakiej kolejności mamy zawody.

#Koszykówka
Pierwszym sportem, na który powiem moją opinię będzie koszykówka.

Jest to ciekawy sport, który uwielbiałam od początku. Tak naprawdę uprawia się go od 3-4 klasy. Ja zaczęłam trochę wcześniej, ponieważ od małych lat chodziłam na SKS.

 
 
Dlaczego lubię?
Jest to ciekawy i mało brutalny sport. Gra się w niego przyzwoicie i z rzadka odnosi się szkody w zdrowiu (przynajmniej ja tak mam). Tak naprawdę mam go dosyć tylko przez moją WFistkę. Jest bardzo złą nauczycielką i przez nią odczuwam niesmak do Wychowania Fizycznego oraz sportu. Nauczycielka ta CAŁY CZAS ćwiczy z nami koszykówką -ponieważ TYLKO w to umie dobrze grać. Mimo to sport uznaję za ciekawy i gody uprawiania go.

~<3~

#Unihokej
Nie lubię tego sportu. Nie umiem w niego dobrze grać, ale nie zachęca mnie. Sądzę, że jest to tylko walenie kijem po łydkach przeciwnika. Gdy grałam na zawodach z unihokeja trenerka krzyczała cały czas:
* "O bandę! Odbij to!"
* "Biegaj! Staraj się!"
I to takim głosem, jakby chciała mnie obedrzeć ze skóry -_-



Jednak sport ten różni się od innych pod wieloma względami. Przez to wydaje się być ciekawy i sądzę, że przez to ludzie go lubią : )

~<3~

#Siatkówka <3
Siatkówka to mój ukochany sport -aczkolwiek nienawidzę grać w nią na WFie. Dlaczego? Aby uprawiać tę dyscyplinę sportu TRZEBA UMIEĆ odbijać i serwować. A ja mam taką WFistkę, której serwy nie przechodzą i gra okropnie! Przyznam się, że ja sama nie potrafię w to dobrze grać, ale zależy mi, żeby się nauczyć. : ) Z pomocą mojej trenerki na pewno mi się to nie uda -dlatego chodzę na dodatkową siatkówkę i szkoli mnie brat.



Dlaczego lubię?
Wydaje mi się, że jest to cudowny sport i grają w niego cudowni ludzie. Jest prosty, bo wystarczy umieć odbijać i serwować -tak by się wydawało, ale cała technika opiera się na graniu w grupie i tego ten sport uczy. Nawet nie pogardzę oglądaniem zawodów z tej dyscypliny w telewizji : )
 
~<3~

#Piłka ręczna
Mimo, że sport brutalny -uwielbiam go! Kocham go trenować i uwielbiam jego zasady! Nie wiem czemu, ale bardzo mi na nim zależy. Niestety często występują kontuzje i obrażenia m.in oberwane ucho... Bardzo mnie to obrzydza, dlatego nie zamierzam chodzić na dodatkowe treningi z tej dyscypliny.



Dlaczego lubię?
Sama nie wiem. Po prostu sport ten przypadł mi do gustu. Wg mnie jest to połączenie dwóch nooo... można powiedzieć, że całkiem lubianych dyscyplin -koszykówki i piłki nożnej. Jest ciekawy i bardzo mnie zachęca. Trzeba grać zespołowo. : )

~<3~

#Piłka nożna
czyli pierwsza dyscyplina, o której się myśli, gdy pada słowo "SPORT". Znana na całym świecie, najchętniej oglądane zawody -m.in. ostatnio Mundial, czyli mistrzostwa świata piłki nożnej, o których nawet osoba nieinteresująca się sportem słyszała. Jak mówiłam, jest o tym głośno.
MNIE JEDNAK NIE KRĘCI TO SPECJALNIE.



 Prawda co prawda -fajnie gra się na podwórku ze znajomymi- ale zdecydowanie wolę inne sporty. Ale zawsze chętnie zagram. : ) Cieszę się, gdy Polska wygrywa jakieś zawody -mimo, że nie interesuję się zbytnio jakimiś zawodami, zawsze jest miło, gdy moi wygrają : )

***

A Wy jakie sporty lubicie najbardziej?
Podzielacie moje opinie?
Jak Wam się podoba post?
--Piszcie opinie w komentarzach : )

I jeszcze jedna ważna informacja. WYJEŻDŻAM. Nie będzie mnie od poniedziałku przez tydzień :( jeszcze jutro postaram się dać jakiś post : )

`Kiniaa ;>

17 komentarzy:

  1. Ja lubię najbardziej piłkę nożną.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja te uwielbiam sport :)
    http://xall-around.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w przeciwieństwie do Ciebie, lubię unihokej, a najbardziej uwielbiam pływać :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najbardziej lubię tenisa i chciałabym w tym roku zacząć naukę tego sportu. Nie przepadam za pływaniem, chociaż to, że można od tego schudnąć bardzo mnie przekonało.

    Obserwuje i zapraszam
    http://aleeksandrablog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post ♥
    Koffam waszego bloga *u*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja gram w siatkówkę od 8 lat ;*

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. w koszykówkę uwielbiam grać- od podstawówki, gimnazjum, liceum i na studiach zawsze w reprezentacji grałam, co z moim wzrostem niecałych 160 centymetrów jest naprawdę niezłym wyczynem. ;)
    w siatkówkę rekreacyjnie ze znajomymi mogę pograć, zaś praktycznie każdy sport mogę oglądać. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Siatkówka nie polega tylko na odbijaniu ale też na pracy w grupie oraz liczy się to ile duszy oraz serca zostawisz na boisku ;) pozdrawiam i czekam na rewanż http://destiny-of-prophecy.blogspot.com/m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy post. Czekam na kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszykówka i siatkówka <3
    Pozdrawiam, M♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja noge i siatkówkę. Nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sport niestety nie jest moim hobby. ;)
    http://sweetloveyummy.blogspot.com/2014/08/still-alive.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny i ciekawy post ;D
    Ładny blog ^^
    Bardzo mi się u cb spodobało zaobserwowałam ;) Może u mnie też znajdziesz coś ciekawego <3
    ♥Zapraszam♥
    http://puff-amcziks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja najbardziej lubie siatkówkę i biegać :)
    No i jogę w domu ćwiczę ;)

    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też kocham sport i polecam wszystkim! Jeśli też dbacie o swoje zdrowie zapraszam na http://badania-laboratoryjne.blogspot.com/
    Podpowiem, doradzę, pomogę zrozumieć świat badań krwi - po co i dlaczego?

    OdpowiedzUsuń