piątek, 8 sierpnia 2014

Mój ulubiony szampon do włosów

Hej. Dzisiejszy post chciałabym poświęcić mojemu ulubionemu szamponowi do włosów.

Jesteście ciekawi, jaki szampon to jest? Chcecie wiedzieć, czemu go lubię? Zapraszam do czytania dalej : )



: )
Moim ulubionym szamponem jest szampon "Timotei". Gdy po raz pierwszy zauważyłam jego reklamę (konkretnie "Timotei z różą z Jerycha" i z ekstraktem z ogórka) pomyślałam, że jest to naciągane. Niedawno, całkiem przypadkowo moja mama kupiła ów szampon. Efektami byłam zaskoczona!

~ <3 ~
 
 
Pierwszy szampon marki Timoei, który zagościł u mnie w domu, był właśnie szampon z odżywką z różą z Jerycha. Gdy pierwszy raz umyłam nim włosy, zapach rozniósł się po całym domu.
 
 
 
 
#ZALETY
1. Cudowny zapach (ten był akurat ogórkowy, ale tylko troszkę różnił się od normalnego).
2. Włosy są po nim lekkie i puszyste.
3. Ma wygodne zamknięcie.
4. 2w1 (jak większość współczesnych produktów)
 
```Jest to nowa formuła :)
 
 
~ <3 ~
 
 
 
Kolejny szampon Timotei -również z różą z Jerycha z wyciągiem z alpejskich ziół, ale tym razem bez odżywki.
Tym szamponem nie myłam jeszcze włosów. Ale go wąchałam i pachnie ślicznie ^^ Na pewno zapach utrzymuje się na długo (chyba że no nie wiem będzie w tym samym pomieszczeniu co osoba paląca papierosy, albo smażąca kotlety -wtedy nasze włosy pochłoną te brzydkie zapachy).
 
 
 
 
#ZALETY
Jeszcze nie są mi znane, ale pewnie takie same jak w poprzednim szamponie : )
 
 
~ <3 ~
 
 
Ostatni szampon marki Timotei kupiłam sobie dzisiaj : ) Moja ciocia ma taki i jak u niej spałam to go wypróbowałam. Szampon i odżywka Timotei (NIE z różą z Jerycha). 2 w 1 -świeżość i czystość. Wzbogacony został wzbogacony ekstraktem z liści zielonej herbaty. Po pierwszym umyciu nim włosów jestem zadowolona ^^. Znowu -zapach śliczny, a włosy są po nim takie lekkie. <3 ZAKOCHAŁAM SIĘ <3
 
 
 
 
#ZALETY
Nie znam wszystkich : ) Ogólnie takie, jak w szamponie nr 1.
 
 
~ <3 ~
 
 
 
Mi najbardziej przypadł do gustu zapach szamponu nr 3. Wydaje mi się mało chemiczny.
Ma ktoś już taki szampon? Lubicie go, tak, jak ja?
 
Gorąco polecam Wam szampony marki TIMOTEI!
 
 
 
 
`Kiniaa
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



9 komentarzy:

  1. A ja nie mam ulubionego, hmmm ale myślę, że taki, który daje chłodzący efekt i orzeźwiający, prawdopodobnie to będzie chedenszołders.

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony to NIVEA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony to najzwyklejszy z pokrzywy. Słyszałam o nim dobre opinie :)
    http://xall-around.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Również jest to mój ulubiony szampon ! :) super się czytało twoją notkę obserwuje :) julsono.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny, ja go nie uzywałam ale dobre o pinie o nim słyszałam!
    obserwuje jako lexy i zachecam do rewanżu :)
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. każdy poleca ten szampon, chyba też go kupię! :)
    http://klaudynkasb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś też lubiłam te szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny notka. Dzięki , za poradę teraz już wiem co kupić na jutrzejszych zakupach ;d Naprawdę dziękuje <3 <3

    OdpowiedzUsuń