niedziela, 28 września 2014

Co nowego u Zuzy? + Moje kosmetyki.

W pierwszej kolejności chciałabym przeprosić za długą nieobecność na blogu.
Powód? Brak wolnego czasu, nawet w weekendy.. nauka i sprawy rodzinne ...
Co u mnie nowego? Zapraszam do czytania dalej! :)

 
 

Okej, przejdźmy do rzeczy : )
Co u mnie nowego? Przede wszystkim dużo obowiązków związanych ze szkołą.
Na jutro muszę zrobić prezentację na polski, a we wtorek konkurs z wiedzy o szkole i jej patronie oraz dyskoteka z okazji dnia chłopaka.
W tamten weekend była u mnie kuzynka, którą uwielbiam, a dzieli nas 100km ;c
W ten weekend prawie cały czas była u mnie 3-letnia siostra cioteczna.
Od piątku do dzisiaj rana.
Przed 11 odwiozłam ją z mamą do domu, a następnie udałam się do kościoła.
Po Mszy poszłam do Hebe, a efekt moich zakupów poznacie pod koniec posta ^^

 
 
Chciałam podziękować mojej kochanej Lui, za wczorajszy wieczór <3
TFIOS *o*
Skype przez ponad 2 godziny, moje napychanie się żelkami, i wspólne płakanie pod koniec. <3
Hyhy Amsterdam i moje spojlerowanie...! ._.
Tyle chusteczek poszło pod koniec :<
Gus [*]
 
 
 
Teraz przejdźmy do moich ulubionych kosmetyków :-)
Na pewno moim hitem jest krem nawilżający z Dove.
Gdy posmaruję nim twarz przez wyjściem do szkoły, moja skóra jest nawilżona przez cały dzień : >
 
 
Uwielbiam też serię Nuno z Ziaji.
Skutecznie zwalcza trądzik oraz ma bardzo ładny zapach.
Używam jej już długo i jestem zadowolona z efektów.
W serii jest żel (na zdj. poniżej), tonik oraz krem :)
 
 
Jeśli macie problem z przetłuszczającymi się włosami, polecam szampon Pantene pro-v aqua light (pierwszy na zdj.).
Po nim włosy nie przetłuszczają mi się tak szybko jak po innych szamponach : >
Dzisiaj kupiłam również szampon z serii Pantene pro-v.
Tym razem ma on zapobiegać wypadaniu włosów.
Gdy go wypróbuję podzielę się z wami moją opinią na jego temat :*
 
 
 Do włosów stosuję też odżywkę Crema al Latte.
Ja zawsze kupuję ją w Hebe, a np. w Rossmanie jej nie widziałam.
Jednym z jej plusów jest to, że opakowanie jest bardzo duże i starcza na długo, a kosztuje ok 10zł : )
Zawsze po jej zastosowaniu moje włosy są lekkie i pachną czekoladowo.



Do kąpieli używam płynu Johnson's body care.
Używam go już bardzo długo, a sama nie wiem dlaczego ;o
Przyzwyczaiłam się do niego. Nie wysusza skóry, ma ładny zapach więc jest ok ; )



W czwartek kupiłam sobie nowe perfumy : )
W Rossmanie była przecena i 3 zapachy z Playboya kosztowały tylko 17zł, więc czemu nie.
Najbardziej podobał mi się zapach Play it sexy, więc właśnie ten wybrałam : >
Gdy w piątek rano go użyłam zapach utrzymał się przez cały dzień.


Dzisiaj kupiłam kolejny kosmetyk z Ziaji - krem oczyszczający i korektorujący zmiany po trądzikowe.
Jeszcze nie wiem jakie da efekty, ale myślę że będę z niego zadowolona, bo uwielbiam kosmetyki z tej firmy! : )


Ostatnią rzeczą z moich dzisiejszych zakupów jest następny kosmetyk z Ziaji - Masło kakaowe pod prysznic.
Poleciła mi je Luiza ^^
Podobno po umyciu się nim pachnie się czekoladą - a to dla mnie dobrze, bo lubię słodkie zapachy :>
 
 

 
--------------------------


Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)
Jeśli chodzi o następne to mam już pomysły - 'Moja szafa', 'Moje sposoby na naukę', 'Moja szkoła' :)
Postaram się dodać następny post w następny weekend ^^
 
Komentarz = uśmiech na mojej twarzy :>
 
`Zuza


 
 
 

14 komentarzy:

  1. Moja zuza <333 Tak to ja twoja Lui ^^ a w następny weekend mój przyjaciel hachiko :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha <33 Ty moja *o*
      Tak jasne tylko się nie śmiej jak bd ryczeć ;-; chociaż wczoraj widziałaś więc spk ;p

      Usuń
  2. Boski pościk <3
    Dużo się dowiedziałam. Dziena ^-^
    Czekam na kolejny :3
    / Aleks :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam perfumy z Playboya haha :)
    Zainteresowało mnie to masło kakaowe, mogłabyś mi powiedzieć ile za nie zapłaciłaś?
    Pozdrawiam i zapraszam :) http://liveeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. moja kuzynka miała perfumę z playboya, świetny zapach!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe zakupy ^.^ I like you Zuza :*

    OdpowiedzUsuń
  6. masło kakaowe z Ziaji jest rewelacyjne, kremu używałam z tej linii zapachowej i bardzo go lubiłam. ale jednak zdecydowanie bardziej wolałam linię kokosową. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super post!
    http://www.by-mickey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze, że weszłam bo właśnie mam ogromne zapotrzebowanie na szampon.
    Kiedyś też używałam tej odżywki.

    http://zaklinaczka-slow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy blog, zapraszam do siebie :)
    http://marzenia-nigdy-nie-gasna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń